En vecka sen sist

Sen förra måndagen har jag jobbat en del var en sväng in till stan skulle kolla om det fanns nå mammabyxor , men ingen affär i stan hade några mamma kläder alls, på Lindex hade dom slutat med mamma kläder för 4 år sen så då tydligen var den sista gravida kändes det som..
Jag vart lite ledsen och besviken dels för att hon som sa det lät väldigt dryg och sen att jag vill ha några bra byxor och inte bara mys och mina vanliga jeans som trycker så jag ringde min kära syster som fick mig på bättre humör som tipsade mig om att köpa bara en storlek större på tröjor och leggings istället som jag annars brukar ha , för att ändå känna sig fin.
Så då gick jag tillbaka och hittade en lite finare tröja och en kofta :))
Då vart jag glad igen, haha !

Sen i har det varit mer jobb och ledig i helgen med inbjudning hos As syster då vi har lördagar då en lagar tre rätterns middag och denna gång var det hans systers dotters tur , det var mycket gott och sen på söndagen for vi förbi As bror då hans yngsta son fyllde ett år ! Och sen på kvällen åkte vi förbi ett par vänner då A skulle hjälpa till och bygga och vi tjejer fick laga lite taccos och snacka lite skit !:)

Nu idag är det en tvätt dag och det är inte så lite tvätt vi har heller, räknade ut att det var sex tvättar och detta hinner jag inte klart då en tvätt tar två timmar :D så får fortsätta mer imorgon kväll kanske:))

Imorgon går vi in i graviditets vecka 17 :))) ( 16+0) . Och idag är det bara 18 dagar kvar tills ul !! Inte räknar jag inte!! Hihi!
Jag mår verkligen till och från vissa dagar bättre och andra betydligt sämre!
Magen har börja växa, inte jätte mycket men relativt mycket ändå tycker jag, sen då jag böjer mig ner och tex ta på mig skorna tar det emot !
Så kan bara tänka mig då jag är i några månader bort hur det kommer vara;))

Nää nu blir det ära någon lunch , ha en bra dag!


Kommentarer
Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole

Han jobbar på Ferruform :)
Ja, känns skönt samtidigt som man blir extremt orolig att det ska vara något fel bara för att illamåendet försvinner, har blivit mer och mer orolig för varje graviditet..snaaaart v. 12!
Åh vad kul att bygga hus! Ritar ni själva? :) Spännande :D
Var och fikade hos lillebror som fyller år och sen var vi och störde Emils pappa haha men annars hände det inte mycket :) Hos er då? Kram

2013-01-14 @ 15:18:54 URL: http://kamillaaaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback