Spöken?!

Jag tycker så synd om Cherry sen vi flyttade hit har vi alltid haft hennes mat och vatten skål i köket..
Men dom senaste veckorna har hon blivit riktigt rädd utav något, finns inget där eller nå..
Hon kan stå hellt lugnt och dricka vatten så flyger hon upp på två ben och springer till mig!
Jag har försökt vara med henne i köket om det kan vara någon skugga eller nå som jävlas med henne men det kan det inte heller vara då det kan vara båda mörkt och dag och lamp ljus i köket och ändå att hon blir jätte rädd utav någonting.. Tycker mycket synd om henne!
Hon är ju gammal gumma också så kan ju inte vara inne i spökåldern heller tycker jag!
Så nyss låg hon i soffan med mig och så gick hon i väg visste inte vart hon gick men sen då hon kom var hon hellt blöt på nosen , direkt trodde jag hon hade varit i toalett stolen men då jag ställde mig upp sprang hon till badrummet och visade att hon hade druckit från droppar från duschen:) haha fina lilla gumma, så nu får vi ha matskålarna i v - rummet istället så hon slipper vara rädd!

Min lilla skruttipruttplutt!!!❤

Vad tror ni själva, finns det spöken eller andliga själar kvar bland oss?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback