Sjuk igen

Godmorgon, idag har jag fått order utav hjärtat att inte göra någonting alls! Bara ligga och vila!
För igår vid 5 tiden fick jag ett tryck i bröstet som varade länge och gjorde ont då jag andades så vi bestämde oss att ringa till rådgivningen och kolla vad dom tyckte och dom kunde inte riktigt hjälpa på något vis , är ju ett relativt farligt ställe att ha så på så dom rekommenderade att åka till akuten så vi gjorde det.
Fick göra EKG test, blodprov och så lyssnade dom på mina lungor samt tog ett extra test för hjärtat och det dom kom fram till med lättnad är att jag har inflammation i lungsäcken eller i strupen ( har jag för mig dom sa) och att doktorn ville inte sätta mig på antibiotika då jag är gravid men kunde ta Alvedon då det uppkommer denna smärta igen och vara försiktig och ta det lugnt så det inte blir värre.
Och om det inte hjälper så ska jag komma in igen!
Det är nämligen så att jag var på kiromassage ( tror det heter så ) i måndags och hon sa att om man har någon form av infektion i kroppen så kan det uppkomma efter den då kroppen blir som svag i musklerna efter trycken. Och detta blev jag så klart , jätte snorig och då infektion i lungorna.
Allt ska man vara med om , men jag TACKAR gudarna att det inte var något ännu allvarligare!!!!

Så idag är planen att inte göra något alls och bara försöka bli frisk!

Men igår innan allt så planterade jag om två orschideer som jag hoppas kommer igång och blommar igen, dom var verkligen på väg att dö:D är inte alls duktig med blommor .
När jag bodde i Luleå så fick mina blommor åka på rehab hos mor min ca en gång i halv året sen fick jag till aka dom glada och fina!:)
Men ska bli bättre på det har jag tänkt , för vi har ju en tanke att ha en vinterträdgård med fullt av olika växter!

Nää nu ska jag försöka sova lite granna igen!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback