Alla hjärtans dag igår!

Hellt död igår som vanligt !
Låg i soffan hela dagen med undantaget att vika in tvätten lite snabbt så det såg lite finare ut iaf :)

Sen kommer hjärtat mitt hem med jätte fint kort som jag så klar grät till , sen hade han köpt fina rosor och en jätte god choklad som jag älskar!
Sedan till middag vart det först förrätt hummer och havskräftor !
Oj säger jag bara vad gott, har aldrig ätit hummer!
Sedan oxfilé med potatissallad och så favorit bulllängan till efterrätt!!
Sen hade han köpt filmen " taken2" som jag har tjatat om sen jag visste om den
:) jätte bra!!:)

Jätte mysig alla hjärtans dag!!!!!!!
Jag älskar dig min isbjörn!!!!
Du och jag föralltid!
❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback