looooong time, noo seeee!

de var ett tag sen jag skrev nå överhuvudtaget.
Lite förändringar i mitt liv IGEN!
haha men denna gång har jag bestämt mig att flytta söderut närmare bestämt till Etuna!=)
Skönt att äntligen få komma nära Jenny och lilla Marius som har blivit stor:)
Att kunna bara gå och plinga på dörren och umgås och inte behöva ha teledejter hela tiden, i hela fyra år har vi bott ifrån varandra, min älskade vän!

Visst att nu kommer jag att komma 100 mil bort från min familj, men dom har ju haft mig nära i hela 24 år så nu är de på tiden att jag lättar mina vingar och provar på nå nytt och ser världen mera!
Jag har länge tänkt på att flytta ner och nu äntligen blir de av, men kommer ej stanna där så länge då jag ska vidare till norge sen och jobba och tjäna in en massa pengar!=)

Sen efter ett tag bosätta mig någonstans i sverige (inte norrland och inte etuna) men någonstans i mitten :) får se vart:)))
Jag längtar sjukt mycket till jag får börja lasta in saker i bilen och börja åka!!!

Jag mår toppen bra över mitt val och man ska inte ångra något bara ta lärdom och växa! man lever bara en gång!

mera kommer jag skriva sen måste gå!

kraaaaaaaaaaaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback