kväll.

Jaani nu är de äntligen kväll, trött som tusan då jag har hållt igång sen 8a det slutade inte med skafferiet jag tog även fönstrena i köket, garderoberna i sovrummet och förrådet och torkade  ur så nu är de inte mycket kvar har även tagit bort saker på toan som jag inte kommer använda nu i veckan , lika att packa ner allt:)

Nu är de bara tre dagar kvar tills A kommer upp hit och hjälper mig att forsla saker överallt! vårt mål är att vi ska åka från Luleå ca 6 på fredagen så att vi har två dagar på oss innan vardagen börjar.

oj så jag längtar!!

Jag och syster promenerade in till stan i fin vädret och kolla lite granna och jag hittade ett par jeans och ett linne!
Sen åkte vi hem till henne och gjorde middag, lax-potatis och sallad! gott!

och för en stund sen kom jag hem och nu blir de att ta de lite lite lugnt sen tror jag ska börja rensa lite granna i min byrå där jag har handukar och sängkläder.

För imorgon kommer jag att åka hemifrån lite tidigare bara för att vila från att städa och packa!
Men som sagt då jag åker hemifrån vill jag hem ganska fort iaf och börja rensa lite iaf :D

Aja ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback