igår/idag

Igår kom pappa och hämtade mig och så fyllde vi bilen med massa kartonger, ikea säckar och massa annat sen tömde jag även frysen igår men hann aldrig frosta av den.
Så for vi till dom och lastade av allt och åt mat, sen runt sju åkte jag hem och bara tog de lugnt och surra en massa i telefonen som vanligt då=)
Somnade inte förän halv 4 i natt ochsteg upp 6 i morse så full rulle hela morgonen for förbi fina syster på jobbet sen till Annelie på kaffe rep och massa surr, sen vidare till mor och far på middag så nu sitter jag här och väntar på den.
Efter de blir de åka hem och torka av i köket och frosta av frysen, får se om jag hinner nå mera..

Har då tänkt kolla idol och bara ta de lugnt också.

Nu är de inte alls länge kvar tills jag sticker, vart en dag tidigare mest troligen, så på fredagen kanske de till och med blir att jag far!=)))

LÄNGTAN är STOR!


Ha en trevlig fredag !
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback