goddagens!

Morgon eller ja jag har varit vaken sen åtta, blev väckt första gången vid sju men fick sova en extra timme och då vid åtta steg jag upp gjorde iordning mig, duscha och tog fram frukost sen kom fina syster förbi hämta kvitto och en påse med saker.

Och nu snart ska jag sätta igång och torka lite granna i sovrummet och tömma skafferiet och plocka lite mera sen till syster med en ikea kasse och en promenad i fin vädret in till stan en stund sen tillbaka till syster äta middag och sen gå hem och fixa lite mera:)

Haha de är typ de ända jag gör nu för tiden plockar, torkar och städar:P
Pratade med Jenny idag och hon frågade när jag senast vilade och de var igår jag gjorde de för första gången på kanske två veckor .

I lördags blev de att fira syster ut och äta på waldorf och sen hem till henne och dricka drinkar ch öl sen ut på krogen och efteråt äta på max och gå hem och sova, var väldigt bakis igår och känner att jag även idag är slut i kroppen och huvudet.

myste på med cornelia igår kväll också och fick se hur hennes pappa bor, då hon skulle lägga sig somnad hon på en halv sekund då jag bäddade ner henne! Sötunge!


Nää nu blir de glo lite tv och sen sätta igång:)

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback