från fredag till idag.

I fredags blev de att rengöra balkongen och ta upp sommar möblerna och fixa och dona.
Och så här vart resultatet!:)



Sen på lördagen skulle vi fara på loppis men då vi nästan var framme var de riktigt lång bilkö och då vände vi och Fredrik körde mig och Ronja istället till Anna, vi var hos henne en stund sen for vi till mig och gick på en långis här och sen lämnade vi Ronja hemma så for vi hem till Anna igen.
Och senare vart de grillning av kött:)



På söndagen då vi steg upp så började vi storstäda som vi gör varje vecka, tack vare att man har hund som drar in så mycke sand och annat skit.
Då vi var klar for vi och handlade lite granna och kollade på koppel och halsband åt hundarna men hittade bara åt Ronja ett nytt koppel i svart och rött och sen ett halsband som var av läder i rött och bredare.:)
Ozzy fick inge nytt för denna gång.

Och idag höll jag på att stiga upp vid åtta tiden, då jag vaknade hellt pigg och allert, men kollade in i vardagsrummet där Ozzy låg och rörde inte en min eller nå, så då tänkte jag att vi lika bra kunde ta en sovmorgon.
Då vi väl steg upp blev det de vanliga att ge han mat och gå ut med han och träna lite granna.
Sen gjorde jag mig klar och Anna kom och hämtade oss så for vi in till stan, åt på dagobert sen blev det miljöträning för Ozzys del i stan, en av dom första gångerna han är där och det gick mycket bra!
Ska nu försöka hålla i det att fara in till stan några gånger i månaden eller iaf då de är fint väder, då man kan gå dit.
Sen for vi hem med han och lämnade han och sen for vi till Anna och tränade hennes hund Zeb och sen hem vid halv fem tiden och ut med Ozzy som hade varit mycke duktig då han varit själv.
Till middag idag vart det en Pizza som jag inte har ätit på mycket länge och jag brukade alltid köpa den då vi skulle spela "Poker" hemma hos Erik då han bodde här, eller då vi skulle festa så köpte jag alltid en sån där och åt där så gamla minnen över en pizza !
Haha, ett kort tog jag också.



Jaaa, jag vet ONYTTIGT!
Och att jag skulle börja äta nyttigare och börja träna och motionera mera, men de har jag faktist gjort och de är bra ibland att få unna sig nå gott:)

Och nu har jag bara legat i soffan och slöat då det är så himla kallt och blåsigt ute så känner jag att jag inte har nå energi att vara så mycket ute.
Men iaf på ett tag blir de att stiga upp och ge Ozzy mat och gå en promenad med han och sen slänga sig i soffan igen:)

Ha en trevlig tråkslömåndag!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback