Man avled i trafikolycka

En 78-årig man dog i en trafikolycka utanför Öjebyn på torsdagseftermiddagen. Mannen körde bil längs väg 374 och var cirka en kilometer norr om Öjebyn då han åkte över vägen, ner i skogen, och krockade med ett träd.  Larmet om olyckan kom till polisen klockan 14. Enligt polisens uppgifter dog mannen på platsen. Orsaken till olyckan är okänd.
Av NSD


Det läste vi alla i tidningen för drygt 14 dagar sen och då pratade jag med mamma och hörde så det inte var min farfar, men tur att det inte var det tänkte vi.
Men nu idag fick vi veta att det var min "morfar" som hade kört av vägen..
Tycker det är lite konstigt att ingen har meddelat oss om det, visst han var inte våran riktiga morfar men han var ju trots allt min mormors karl tills hon dog för ett par år sen..
Och jag har som sagt aldrig haft någon annan morfar än han.
Hoppas du har det bra nu och kan få vara med mormor!





Kommentarer
Sandra

Beklagar sorgen.

kramis

2009-10-08 @ 09:23:36
Pia - MejasMamma

Beklagar sorgen!



Kul med en valp, speciellt när det inte är ens egen!;) Ska bli kul att leka med eran och sen gå hem när man är less!;) För jag vill inte ha någon egen haha.

2009-10-09 @ 19:43:58 URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback