Hjälp!!!

Vad rädd jag blev!!
Jag drömde nyss att jag låg på sunderbynsjukhus i Svininfluensan och att alla mina nära var där och jag hade riktigt ont i hela kroppen och kämpade in i det sista och sen dog jag...
Huvva, vad hemskt det var.
Sen vaknade jag upp att jag gråter, panikgråter..
Ursch, så hemsk dröm..
och då jag vaknar har jag så ont i kroppen och känner mig hellt färdig och varm.. så det kändes på riktigt.
Fy tusan, kan det vara att jag inte är utvilad och inte kunnat vila ut på hur länge som hellst?
Tänker verkligen ta denna dag som kommer och bara vara och inge stress och ha myskläder hela dagen!
Tänker inte ens duscha eller nå, bara äta och må.

Ligger nu i soffan och har tagit täcket hit och försöker släppa drömmen och slappna av..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback