Våffeldagen idag:)

Idag har jag inte gjort nå vettigt alls bara kollat efter jobb som det inte fanns som ni läste i tidigare inlägget. :)
Jag har bara legat i sängen och kollat på "Sanningens ögonblick" bland annat, sen har jag nyss kollat lite på "Fråga Olle" men det laggade så mycket så jag orkade inte se klart det.
Och Jag har även funderat ett bra tag idag om jag kasnke ska byta sängkläder, men det återstår ju och ser om jag orkar ;)
Har inte ens hunnit med att hoppa in i en dusch, eller hunnit med och hunnit med - Har hellt enkelt inte haft lust till det :D.
Lite busHelly idag, kanske.
På en liten stund blir det iaf att vika tvätt, så jag har gjort nå nyttigt iaf! :)
Hihi känner mig hellt tvärsemot idag och inte tänker göra nå som är trist eller som jag inte känner för!

Väldigt soligt har det varit hela dagen idag också men är dock minus grader ute, då får man inte lust att gå på någon prommis heller..
5,3 minus :p visst inte så kallt.. men lite ;)

Eller justia det är ju Våffeldagen idag, så det kanske bara blir våfflor med glass och sylt med grädde.
Och sen resten av dagen får vi se var den bär av, hoppas iaf det händer något  roligt, eller spännande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback