Länge sen sist!

Det var inte igår jag skrev!
Och tydligen har jag en trogen läsare från Malmö som till och med ringde och påminde mig idag att jag måste blogga, eftersom det var ju i Torsdags sist, tydligen läser min kusin Andreas den varje dag med jämna mellanrum för att hänge med i mitt snurriga liv!
Och vet ni vad han har fått jobbet, om ni kommer ihåg inlägget där vi skulle hålla tummarna för han!
Ett riktigt stort GRATTIS till han!

Då blir det att uppdatera sen i Torsdags , en kort en iaf.
"Shrek den tredje" var tyvärr inte lika rolig som tvåan var, men hellt klart värd att se, sen vart det inga Chokladbollar att baka heller, var aldelles för lat för det !

Fredagen blev att stiga upp tidigt och fara in med D till stan eftersom jag skulle träffa S&C, fast det var inte förän tio-tiden hon skulle komma in , men jag tänkte vara lat och åka bil istället för att ta bussen senare än halv 7 :P
Så då satte jag mig och väntade vid Loet och sen vid åtta tiden kom jag på att kanske TA har öppet och joomenvisst hade dom det så då blev det att traska dit- en kaffe och en morotskaka vart det! Mums.
Sedan kom S&C till stan då bar det av på en långprommis runt sjön och sen till stan, träffade upp CLR där och så gick vi och fikade på Sub o Com..
Sedan bar det av att titta lite klädet åt lilla C men vi kom på att hon har ju det mesta :)
Men alltid roligt att köpa nå.
Sen var det ju Marknad på stan så det vart att köpa sockar Tradionellt !
15 par för hundra! Rena klippet!
Sen kom D in så blev det att vi for hem och bara tog det lugnt efter många om och men , om vi skulle festa men det blev en hemmakväll med film istället!
Lördagmorgon vaknade jag upp vid niotiden och gick och prommenare runt lite i byn, sen bar det av till S,R och C där D skulle mäta taket och R visa och vara med och S for till stan så det vart jag och C som var med varandra!
Hon skrek i örat på mig, vi lekte i gymmet, vi sjöng och så sov hon lite granna, det var riktigt roligt !
Lillsötisen!
Sen åkte vi och åt lite mat och sedan hem och gjorde oss iordning inför kvällen, då vi hade chafför som kom 22.00.
For runt överallt men inte i stan vad vi har för oss iaf! hihi
Det var ändå hellt okej kväll. :)
Sen igår vaknade man upp bakis och hungrig så det blev rostat med skinka och jucie! Mängder utav Jucie :P
Jag drack en massa dricka eller ja två stycker Dr pepper och en Mer, och vilade så mycket jag kunde!
Och nu idag Måndag bar det av till stan med D och städa färdigt hemma och sen vid tio kom besiktningskvinnan och besikta lägenheten, så nu är den hellt klar utom att nyklarna ska in imorgon!:D Jiiiiippiiii!
Sen vidare till stan åt lite grann med CÅ och sen var jag tvungen att fara till sjukhuset och tappa blod, det gick bra utom att sjuksköterskan verkar vara lite galen eller nå :P
Hoppas det var en bra uppdatering!
Komentera gärna :)

Kommentarer
Anonym

Äntligen. Har väntat i evigheter känns det som! Keep up the good work, som man brukar säga :) Hoppas helgen var så bra som den verkar. Ser fram emot nästa gång!

2009-03-31 @ 16:55:37
Andreas

Jo... Det var alltså från mig... Andreas =)

2009-03-31 @ 16:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback