Torsdag

Godmorgon :)

Tack H.H för en mycket trevlig kväll igår!!
Vi satt och surrade och hon bakade en kladdkaka sen var det dags för film, den var ganska roligt, men minns nu inte vad det hette ;)
Mittt minne som en guldfisk :)

Känns som om jag håller på att bli sjuk eller nå, kliar lite i halsen och har gjort den nu i typ två dagar, eller är det för att jag inte har rökt på hela 6 dagar nu och är inne på min 7:de ?
Hellt NÖJD!
Men då har jag funnit ett annat beroende av Mentoos(hur det nu stavas) och Kulor !
Äter dom jämt, direkt jag känner nå sug så tar jag mig någon av dom :)hihi
Men det fungerar ju iaf lite grann, måste typ äta många , men men.

Nu blir det frukost!

Kommentarer
Daniel

Du höll inte det du skrev i förra bloggen så länge.. men men du vill vell hålla dina vänner hemliga ;) haha

2009-03-19 @ 11:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback