oj oj !!

Har ju glömt att berätta!
Nu i torsdags så blev det att  fara till persön och hälsa på min syster och lill groddan!
Shiiiit vad hon var söt och vacker!
Men inte var hon vaken då moster kom förbi, det var ju synd, både jag och S försökte få liv i henne men hon vägrade vakna.
Hon var trött med andra ord :D
Det var verkligen den sötaste bebisen jag sett än så länge!
Och så fick jag hålla i henne också, så himla liten och lätt . :)
Hon ska heta Saga Cornelia Renlund/Lundqvist!
Kommer bilder på lilltösen senare i veckan eller nästa vecka!
Har hunnit med att köpa henne en liten body med en scaaaarfs(eller hur de nu stavas) i rosa!
Hon kommer att passa utmärkt i den!

Kommentarer
Anonym

va mysigt. ska hon heta Cornelia då alltså ? :) kram jenny

2009-03-04 @ 12:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback