Äntligen lite helg

Inte för att det kasnke gör någon skillnad för mig som inte har nå jobb, men det känns bättre att få vila ut på helgerna för då vet man att man kan det :)
Fast jag tror det blir att jobba för min del på söndag ska ringa upp chefen igen och kolla igen om det var så eller inte. :)
Sen nu idag så blir det att fara in till stan och träffa en jag ska ha praktik hos..
Är inte så motiverad till sånt, jag tycker det är jätte bra att det finns chans för dom som vill ha det, men tycker det är trist för dom som verkligen inte vill ha det att det inte finns någon annan sysselsättning!
Visst man får erfarenhet och allt från praktik, men då gäller det också att hitta rätt plats, man kan ju lika väl bara bli uttnytjad och göra allt slavarbete bara..
Men men ska väl försöka vara lite öppen till den här praktiken och hoppas det är en rolig plats med glada människor! :)

Igår kom J och hälsade på en snabbis så bar vi av till stan och skulle gå till TA och dricka latte men dom hade tydligen bytt maskin så den var inte igång så det vart en cola och en morotskaka istället, men snacka om att jag vart förvånad att den inte var igång haha frågesatte det flera gånger- är du säker att den inte fungerar?haha
Sen tog vi en runda i stan och vi upptäckte att hon och jag  kanske inte ska gå på stan tillsammans då vi har pengar, eftersom både hon och jag tycks vara shoppoholliker! :P hihi
Sen gick vi upp till henne och började se en film och då var vi hellt färdiga..

Nää nu blir det att skynda sig lite och göra sig klar inför staden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback