11 hela dagar

Utan cigaretter, i början var det några som sa att det är dom tre första dagarna som är jobbigast sen var det sju dagar och sen var det från säker källa 10-14 dagar som nicotinet är kvar i kroppen.

Jag tror nog att dom två till fem dagarna var värst för mig eftersom jag var inte glad på nå alls och bråka hemst gärna verkade det som.
Men alla dagar är jobbiga men på olika sätt, vissa dagar går det inte en stund jag tänker på en cagg, men andra kan jag bara tänka : nu går vi och röker..
Snacka om vana, speciellt efter man har ätit, sett film ,pratar i telefon eller står och väntar på någon.
Mentos och Kulor har varit till mycket stor hjälp för mig, i början åt jag jämt på dom, men nu har jag inte ätit dom på två dagar :P
Känns ändå skönt att slippa jämt gå ut direkt efter man ätit, eller då man pratar i telefon.
Men en sak saknar jag är att röka i bilen :) Jag vet inte men det var som speciellt gott då .
Jag har sparat in 240 kronor nu också då jag inte köpt cigg på dom här dagarna, det känns ju som ett plus!
Känner mig mycket piggare och blir mindre anfådd då jag är ute och går.
Smaken på massa maträtter har även förändrats lite grann, eller ganska mycket på vissa.
Dagarna går väldigt segt då man räknar dom måste jag säga.
Är iaf stolt över mig att jag har klarat mig så här långt, och längre ska det bli!
Men som jag har sagt till D, klarar jag inte det så har jag iaf provat och gjort mitt bästa!



Kommentarer
Daniel

Klart du klarar det! Har du klarat så här långt så måste du ju fortsätta, snart blir det lättare :)

2009-03-24 @ 16:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback