Tidig morgon idag :)

idag vaknade jag riktigt tidigt, kvart över åtta öppnas mina ögon för att kolla vad klockan är och då är jag riktigt pigg också, så jag stiger upp och gör mig och ronja klar och går ut för en långis.
Sen då vi nästan är vid statoil så möter vi Pia, Meja och Molly så då blir det att gå med dom en bit och sen hem.
En hel timme var vi ute och gick, riktigt skönt att vara ute och promenera på morgonen då det inte är så mycket folk.
Så nu har vi börjat bli hurtiga igen ;)
Och snart blir det att sluta äta massa snacks och börja äta frukt !

Idag är det midsommar och jag har ingen aning om vad vi ska göra, jag hoppas iaf att vi ska grilla och att solen kommer fram så man kan ha leggings och någon topp :P
Snart blir det att se på "våra bästa år"  Och det är så dåligt, men ändå bra så man måste se det, hihi ni som har sett det ett antal gånger förstår vad jag menar.
Sen blir det att hoppa in i ett bad och bara ta de lugnt och sen äta någon go´frukost, och förhopnningsvis har Fredrik vaknat tills då så man får sällskap. :)

Ha en trevlig midsommarhelg!:)

Kommentarer
- HANNA

Vilken fin blogg du har! :) Hur är det med dig då?

2009-06-21 @ 15:29:57 URL: http://hnaolsn.blogg.se/
- HANNA

Okej, ja den är riktigt fin! :) Tack så jättemycket :) Idag har jag bara tagit det lugnt, sitter med balkongdörren öppen och det är så sjukt fint ute så jag vet inte vad :) Midsommar har vart helt underbart!



Själv då? :) Ikväll och på midsommar, hur har det varit? :) Kram!

2009-06-21 @ 23:04:03 URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback