Så där ja!

Nu har vi nästan flyttat klart, vi började ju förra måndagen med att städa ur den och fara med lite saker, sen på tisdagen forsatte vi med det och sen redan på onsdagen tog vi hit sängen och malmbyrån och kläder som jag skrev i tidigare inlägg.
Sen på tordagen kom Fredriks pappa och tappetserade åt oss, shiit vad det vart fint med den tapetern!
Sen så for vi och hämtade soffan och tv bordet, det vart riktigt snyggt nu väntar vi lite med att hämta soffbordet.
Sen hämtade vi typ alla andra saker också nu under helgen, shiit vad vi har varit duktiga.
Tack för att min kära syster har hjälp oss, och tack att hans familj också har hjälpt oss med lägenheten!
I söndags for vi till IKEA vid tre tiden och storhandlade där det sista vi behövde!
Och nu har vi allt, utom en parkbänk!!! Så snart är vi klara.
Sen så bytte gubben sin kross mot en tv, super fin är den!
Jag längtar verkligen till denna vecka är över eftersom att vi måste städa ut den gamla lägenheten till måndag, då den ska besiktas då.
Så nu i veckan blir det fullt upp med allt detta..trist men det ska bli så himla skönt då vi har fått klart allt.

Idag vaknade jag vid halv nio och steg upp och gick och gjorde mig iordning sen såg jag lite tv och åt frukost och nyss var jag och ronja på en långis i en och en halv timma, skönt!
Och nu snart blir det att fixa ännu mera och vid fyra då Fredrik slutar blir det att fixa ännu mera och fara och handla, och sen äta någon middag och fixa mera.

Just nu lånar vi Fredriks systers dator, så ni får vänta lite med bilder, kommer att knääppa på vårt hem och och allt annat :P
Så snart.
Och så kommer jag nog inte att skriva så mycket mer förän det är som klart, men håll utkik för snart skriver jag igen.:)

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Daniel

Ser fram emot bilder sen :) så man får se lite innan man kommer hem till Luleå :P.



Hær har vi det bara bra iaf, ær i Køpenhamn ænnu, men ska vidare till Amsterdam ikvæll :)



Kan høras lite senare ikvæll via tele :)

2009-06-10 @ 12:22:05
Randy

Vad kul med flytt =)

2009-06-11 @ 19:42:53 URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback