Flytt!

Nu i måndags fick vi nyckeln till våran nya lägenhet, det vart på skurholmen, den som vi inte riktigt tyckte om från början, men nu tycker vi om den, i måndags efter vi hade fått nyckeln så for vi dit och började städa i köket och tog dit alla tallrikar och glas som vi inte behövde, tills nu i helgen då vi egentligen skulle flytta in men då igår var jag och Sofie och Cornelia och städade den överallt annat, så nu är den typ färdig att flytta in i , utom då i vardagsrummet där Fredriks pappa ska tappetsera åt oss, riktigt snäll!
Sen tack Sofie som hjälpte mig att städa.
Och nu har vi bestämt oss att fara med sängen, Malmbyrån, köksbordet och avlasningsbordet sen en massa kartonger med mat och kläder :)
Så nu på morgonen har jag packat ihop allt vi behöver nu och sen så blir det hellt klart till helgen istället, så man kan njuta av att bara vara ledig, dvs om vi får i ordning allt, men det lär vi då jag är så snabb att fixa allt!

kommer att vara lite borta från bloggen nu ett tag framöver också, då vi inte har nå internet ännu där, men det kommer så fort som möjligt lite bilder och mera text!
Ha bara tålamod ;)

Nu ska jag och Ronja ut och gå sen blir det mera packande. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback