Jiiippiiiii!

Jag fick sova ordentligt i natt!
Jag vaknade bara en gång och det var vid sex tiden och efter det somnade jag om riktigt fort så kändes inte att jag hade vaknat :P.
NÖJD!

Nyss kollade jag på Lulebo men inga bra direktbokningar idag heller, och sen har vi hamnat på typ plats 21 på en lägenhet som jag bokade i tisdags :(
Men det kommer väl snart en bra lägenhet som vi får.
Hoppas hoppas hoppas, så håll tummarna på riktigt att vi får någon lägenhet snart som är bra och fin!

Och idag kommer min älskling, saknar han väldigt mycket, ska bli så skönt då han kommer hem!!

Så nu idag blir det storstädning så det är snyggt och luktar gott då han kommer hem :)
Även långpromisar med Ronja också.


Igår var jag ut i den fina vädret med Anna och lille William och då Ronja så klart - mot sunderbyn och tillbaka sen gick vi hem till henne och satt och sola på balkong och åt glass.
Sen på kvällen gick vi även en gång till men denna gång omvägen till affären :)
Riktigt skönt!

Nu frukost!

Kommentarer
Anonym

Dumåste uppdatera sanrt gumman ;) Puss å kram från jenny

2009-04-26 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback