Morgon

Godmorgon!
Idag vaknade jag första gången halv sex och då sov hela huset här, smög till toan och tillbaka till kära sängen:)
Sen vaknade wincent inte förän halv åtta- mycket skönt! Då gjorde jag i ordning en flaska och så fick han komma och lägga sig i stora sängen och äta den och så kollade vi på nalle phu :)
Sen somnade han:) och sover ännu :)
Idag ska vi ut och gå igen som vanligt!:) jag är så nära mitt mål nu så det är bara att ta i lite extra då för att klara det !:)
Är sjukt nöjd över mig själv att snart gått ner 20 kg på 7 månader, visst att då direkt wincent kom tappade jag tio kg men ändå är jag sjukt nöjd!:)
Sen har jag inte gjort nå speciellt mer än att gå ut och gått i ca en timma per dag :) förutom nu sista dagarna då jag varit ute i ca två timmar och gått raskt :)
Sen har de varit så fint och skönt väder ute den sista veckan soligt och varmt!

Längtar så till sommaren då ska vi med troligen åka med husvagn upp till Luleå och campa:) hälsa på familjen och vännerna:) och vara på dom efterlängtade stränderna!:)
Jag saknar allt vatten och alla stränder i Luleå så himla mycket !
:)
Självklart vänner och familj också !!

Förresten,Är det någon som har en lägenhet till överst i eskiltuna en trea med billig hyra till oss tills vi byggt färdigt huset?:)
Hade varit skönt å komma in till stan igen eller iaf närmare än härifrån som är 3,3 mil till centrum:( ni som känner mig vet att jag alltid är i stan annars ;) 

 Jaja Nää jag ska väl ta och blunda lite jag med medans wincent gör det!:)
Ha en bra dag!:)
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback