SOL!

Idag har jag och Sofie och lillan varit på arons som igår, och solat gärnet det var mycket roligt, och så kom en massa andra dit också och satt med oss, shiiit pomfritt vad solen tar nu, jag har bränt mit överallt!
Hiihi eller jag kanske får skylla mig själv då jag pressar, men jag vill få nå fin färg till helgen:)

Och nyss år vi grillat kött med potatis och sallat med vitlöksbröd! mums!!!

Igår var jag och Sofie på arons och solade igen, och då brände jag mig mest på höger sida:P
hihi lite skojit såg det ut.

Och sen på tisdagen kom Sofie och C till stan och gick på låååång promis i hela 3 timmar!
skönt var det.
Även måndag gick vi på långis och då vart det 4a timmar.
Riktigt hurtiga har vi varit och ätit nyttigt då också:P

Och nu snart ska vi fara till Rutvik och sen blir det nog till Piteå och kolla på en bil, vi får se om det blir den.


Tack min underbara syster för många härliga dagar!!! jag älskar dig!
Nä nu måste jag göra mig klar.:)
kramis

Kommentarer
mija

voivoi hellym, finns något som kallas solskyddsfaktor ;) dax o börja använda :p

2009-06-29 @ 10:35:48 URL: http://miamariannejaako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback