goddagens!

Nu har det inte blivit så mycket skrivande på mycket länge, men snart blir det ordentligare då vi har fixat klart allt.
Vi har nu hunnit packa upp nästan allt, nu är det typ bara att fixa till överallt och göra snyggt, sen i förrådet är det kvar att gå ner och rensa och göra snyggt. :)
Idag har jag och Ronja varit ute på en riktig långis eller iaf ett bra tag i hela 40 min :) vi gick för att posta mitt brev om adressändring och då vi gick åt ett håll visade det sig att vi gick åt fel håll, men då vi hade gått runt nästan hela skurholmen så hittade vi en brevlåda vid teos :P.
Nu ska hon och jag försöka gå alltid en långis varje dag så man får tillbaka konditionen!
Idag blir det att fixa lite bland mitt smink och göra snygg på toan och sen kommer gubben hem från jobbet vid fyra då bllir det att laga någon mat, och kanske fara förbi systemet inför imorgon om vi nu ska dricka någon öl kanske:P
Vi får se.
Nu måste jag göra annat.:)
ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback